marți, 22 aprilie 2008

Obiect Terestru Neidentificat

Pentru inceput: cum curge Bahluiul, dinspre Dacia inspre Tudor sau invers? Daca prima varianta e valabila, am sa incep asa: la capatul unui pod mai sus cu unu' de ala Ros sta parcat un autobuz foarte ciudat. La o prima vedere e destul de normal, are roti, caroserie si-am am vazut chiar si volanul. Nu trebuie sa te holbezi insa prea mult sa-ti dai seama ca e vopsit jumate maro jumate crem (sau ceva in genul asta). Geamurile din spate sunt de asemenea vopsite de parca s-ar vrea sa se ascunda ceva. Chiar daca restul bucatilor de sticla se gasesc in stare buna, n-ai vedea oricum inauntru pentru ca is prea prafuite. Usa aia mare, cea mai mare dintre alea doua cite are autobuzul nu are nici un dispoziv de deschidere, cit despre aia mica are o clanta fix ca cea a usii mele din baie. Tabla e-n mare parte indoita de parca ar fi lovit-o cineva cu un ciocan centimetru cu centimentru. Sistemul de frinare al fostului mijoc de transport (sincer, nu cred ca se mai poate deplasa nici un metru de pe loc, de aia imi permit sa-l numesc fosila) este reprezentat ingenios de doua cioate pozitionate cu spirit excurisionist in spatele rotilor din fata. In coada, pictate (sau lipite) cu simt de raspundere, stau doua semne de circulatie: unul cum ca s-ar lucra in zona si celalat legat de-o curba la dreapta sau ceva (nu ma pricep la semnele astea).

De-un timp ma tot chinui sa-nteleg rostul autobuzlui ala. Nu pot insa. Si nici n-am pe cine sa-ntreb ceva despre el pentru ca n-am vazut nici un podar pe acolo. Despre o adunatura de spioni nu cred ca poate fi vorba. De-un detaliu al extraterestrilor scapat din vedere atit. Singura varianta plauzibila ramine aia cu obiectul permanent ce ar trebui sa se asorteze cu podul (trecatoarea peste Bahlui ii vopsita intr-un rosu maroniu).

Insa, cine stie mai multe despre O.T.N-ul ala e mai mult decit liber sa ma scuipe si pe mine in scop informativ.

Niciun comentariu: