vineri, 18 aprilie 2008

Jupiter nu exista! De altfel nici Luna!

Frumoasa maniera de exprimare folosita de o colega azi: "actiuni ce implica o anumita incarcatura sentimentala". Asta-i pereche cu "a face dragoste" in loc de a spune ca faci sex. Ma rog. Cert e ca mi-a ramas in minte si ma gindeam s-o folosesc intr-un text. Si cum imi construiesc articolul plecind de la o chichita oarecare, probabil va iesi o varza. Sper totusi ca-n final voi coace ceva dragut (bucurati-va, prima data ma gindeam sa scriu despre infectia urinara; gindul nu a disparut complet).

Asadar. Ati observat ca nu constientizati existenta lucrurilor pe care nu ati avut inca ocazia sa le folositi sau cu care nu ati luat vreodata contact direct? Intreb asta pentru a ajunge la exemplul meu. Pina alataieri, habar nu aveam de existenta tramvaielor 11 si 5, tramvaie care te cara binevoitoare (ca doar dai cinspe' mii pina acolo) in zona industriala. Si acum, mult asteptata replica. Din motive ce implica o anumita incarcatura sentimentala, alaltaieri am testat scaunele amindurora. Confortabile n-am ce zice (de fapt alea din unspe' mai mult decit alea din cinci), insa chiar si asa, cum de nu am observat treburile alea pe sine pina acum? O bucata de drum au acelasi traseu cu tramvaiul 6. Cu ala merg zilnic. Nu s-a intilnit niciodata cu un 5? Cu un 11? Haide ca nu-mi vine sa cred. Si totusi, azi am vazut doi de 5 si juma' de 11. Adica avea doar un vagon. Ce era de demonstrat. Lucrurile cu care nu ai nici o legatura directa nu exista pentru tine.

Parca acum incep sa-nteleg de ce din tot anul imi cunosc (pe nume si preunume) doar vreo 15 colegi. Restul vreo 60 si ceva pe unde umblati?

Niciun comentariu: