luni, 17 martie 2008

Interviu cu un amant

Pentru unii poate parea o nebunie. Pentru el insa este ceva absolut normal. De aceea merge pe principiul ca "o femeie implicata intr-o relatie este de doua ori mai atragatoare decit una disponibila".

Silvia: De ce ati fost de acord sa ne intilnim si sa discutam?

Amantul:
Pai, din principiu, nu refuz un prieten niciodata. Iar Alexandra m-a rugat...


S: Va rog, nu dam nume...

A: Am inteles, ma scuzati, nu vreau sa-i fac probleme prietenei mele!

S: Continuati...

A: Asta-i unu la mina. Doi la mina, in jur de ora doua si-un sfert se-ntilneste iubita mea cu prietenul ei si chiar nu aveam ce face prin casa. M-am gindit ca mai bine va ajut pe dumneavoastra...

S: Observ ca vorbiti foarte degajat despre situatia in care va aflati.

A: Deocamdata nu am ce face decit sa ma resemnez. Cine stie ce o sa se intimple mai incolo. Cred ca sunt unul dintre acei oameni care traiesc cu speranta. Ori moare sotul, ori divorteaza ea.

S: Ca sa inteleaga cititorii nostrii exact, dumneavoastra sunteti...

A: Un amant (ride). Poate suna ciudat dar niciodata nu mi-au placut femeile libere. Am fost si cred ca voi ramine un amant.

S: Va convine situatia aceasta?

A: In principiu imi convine. Nu tre' sa o scot in oras foarte des, nu tre' sa-i fac nu stiu ce cadouri scumpe, sa o astept cind vine nervoasa de la serviciu si asa mai departe. Astea deja is indatoririle sotului. Eu doar ma aflu linga ea atunci cind simte nevoia...

S: Adica toata treaba asta are numai parti frumoase?

A: Din pacate nu. Uitati, de fata cu care sunt momentan m-am indragostit si deja a devenit mai greu decit cum era la inceput. Vorbeam doar de niste intilniri pe ascuns dupa care fiecare isi vedea de treaba lui. Acum ma simt foarte aiurea cind stiu ca vine prietenul si eu trebuie sa plec.

S: E iubita lui sau a dumneavoastra?

A: Normal ca e iubita mea. El nu este decit un imbecil care sta in...

S: Va rog, nu putem publica nici o insulta!

A: Ma scuzati inca o data!

S: Continuati...

A: Cum spuneam, este iubita mea si nu a lui. Deocamdata mai stau impreuna doar pina la pronuntarea divortului. Am uitat cred sa va spun, sunt casatoriti...

S: Nu aveti remusacari, la urma urmei ati rupt o casnicie?

A: Deloc. Din vina boului, pardon, s-a ajuns aici. Adica ea ea dorit altceva. M-a dorit pe mine. Nu vi se pare corect? Sa stiti ca atunci cind cineva inseala nu o face fara un motiv bine intemeiat. De fapt, nu m-am incurcat niciodata cu cineva care dorea doar o aventura, ceva, asa ca un capriciu. Nu exista doar o singura intilnire. Niciodata nu a existat.

S: Dupa ce ea va divorta se va numi o femie libera. Dumneavoastra va plac cele deja luate. Ce se va intimpla cu relatia?

A: Atunci exista doar doua variante. Ori se va marita cu altcineva, asta ca sa nu rupem vraja cu sotia si amantul... Ori, varianta pesimista, imi voi gasi pe altcineva implicat intr-o relatie.

S: Ma scuzati dar mi se pare ca aveti grave probleme...

A: Pardon?

S: De ce va bagati in relatia altora daca in final parasiti femeia atunci cind nu mai are nici un angajament?

A: Nu stiu exact. Probleme psihice nu am in nici un caz. Cred ca pentru a ma distra fac toate astea. Relatiile simple nu ma atrag in nici o masura.

S: Spuneati ca luati totul in mod serios dar acum observ ca va contraziceti...

A: Nicidecum. Cred ca Alexandra v-a spus ca sunt un tip de incredere...

S: Insist ca ma luati peste picior si nu intentionez sa continui aceasta gluma proasta. V-am rugat fara nume.

A: Domnisoara, va asigur ca sunt un amant autentic. Doar ca am atitea probleme si trebuie sa tin minte atitea minciuni incit nici dumneavoastra nu-mi mai dau seama ce va spun. Repet, sunt un amant adevarat! (se bate cu pumnul in piept)

S: Imi pare rau, interviul nu mai poate continua. Am sa discut si cu prietena care v-a recomndat. Pareati un subiect putin excentric insa daca stiam ca e vorba de o farsa... Ma scuzati, am incheiat...

A: Domnisora, Alexandra se va suparat foarte tare pe mine. Nu trebuia sa iasa asa...

S: Domnule, eu am plecat, va rog!

A: Ce domnule? Am 23 de ani... Ce domnule? Vai, sa vezi ce patesc... Mi-a trebuit sa-ncerc sa-mi explic situatia, faptele. Pe cuvint, va pot aranja un interviu c-un ciorditor? Cu o girafa? Cu un copac? Ceva...?

P.S: Intreviul mai sus prezentat este si orice ati spune ramine unul adevarat. La rugamintea personajului insa, l-am tratat inr-o maniera mai putin serioasa dat fiind faptul ca situatia este nu doar reala ci si destul de delicata.

Niciun comentariu: